Godis-förbuds-vecka

Alla ni som känner mig vet att jag är ett riktigt godismonster, tycker om mycket sötsaker och måste faktiskt erkänna att jag har ett sockerberoende, vilket inte är så bra... Men det är ju så gott! :(
Det är inte bra för varken tänderna eller figuren. Det här sockerberoendet kanske är bäst att försöka vänja sig av vid...har jag ju tänkt många gånger men det har inte blivit av. Därför SKA jag (i allafall försöka) inte äta godis eller någon form av sötsak på hela veckan. Alltså inte heller kakor/bullar/glass osv. Funkar det bra så kanske det blir en vecka till, kanske ända fram till skolan slutar. Sen kommer ju allt julgodis!!! :( Som sagt, får se hur detta kommer att gå...
Kan faktiskt säga att jag beundrar sådana som väljer att ha godisförbud som nyårslöfte, där av bland annat min syster. Tror aldrig jag hade klarat det, helt seriöst. Ett helt år utan godis...



Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Så ball blogg! Jag har oxå testat detdär med godislöfte xD HELT OMÖJLIGT.

Kram

2011-12-05 @ 16:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0