Generad med ett stort smile

Idag knackade det på dörren när jag satt och kollade på lyxfällan. Min syster stod i fönstret och ropar plötsligt " Louise öppna dörren, jag vet inte vem det är men någon med blommor". Nyfiket gick jag och öppnade och där stod en blomleverantör med blommor TILL MIG! Glatt överraskad blev jag!
Där stod jag med en blombuket fullt med rosa rosor och andra väldigt fina blommor från en väldigt fin kille.
Tack ska du ha <3



Förutom att jag fick denna underbara bukett fick jag också den söta nallen som hängde i buketten plus en ask med fin choklad <3

/ Louise

Kommentarer
Postat av: Malin

Inte illa alls! Sa ju att allt skulle lösa sig på den fronten...



Kram Malin

2011-12-22 @ 17:32:55
URL: http://malinsdiner.blogspot.com
Postat av: Christine

Vilken kille! Var rädd om honom ;)

2011-12-22 @ 18:28:10
URL: http://christinehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0