En bra jul

Måste säga att mitt jul har varit bra. Våran familj valde att välja bort julklapparna i år så för oss har det blivit en billig jul. Allt för att vi ska kunna åka på semester nästa år. Vi har inte varit utomlands sen 2008 då vi var i Bulgarien.
Julen Blev iallafall mycket mysig och bra. Vi firade hela familjen tillsammans med mormor, min moster, hennes sambo och min 8 veckor gamla kusin Anna.
Även om vi valde bort julklapparna i år fick jag och mina syskon ändå nått paket var. Varsitt av mamma och pappa, ett av mormor och sen av farmor o farfar också. Jag fick en plattång som jag ska byta till en annan sort, ett par nya vantar och ett par benvärmare.
Min kusin Anna fick såklart mest, mycket som behövs nu de första åren ju när de växer så det knakar. Av mig fick hon en isbjörnsoverall med öron och allting på, hur söt som helst. Nästa år är hon såpass stor så vi får dra dit en jultomte igen efter alla dessa tomtelösa år vi haft.

Bara i morgon kvar då sen är denna julen över. Då är det i stället lite mellandagsshopping som väntar innan det är nyårsafton.



/ Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0