Det okända

Tänke jag skulle tipsa om ett väldigt bra tv-program. Det okända kallas det. Ett mycket intressant och otroligt spännande ockult tv-promgram, tycker jag. Många har säkert sett eller i alla fall hört talas om det men för er som gjort varken eller så tänkte jag berätta lite vad det handlar om.
Ett tv-team åker hem till folk som har problem med andliga väsen och då är det verkligen problem och inte inte bara typ knackningar i väggar eller liknande. Personerna berättar vad de har upplevt för något. Sedan tar de dit en av deras medium (en person som kan kommunicera med andevärlden) som ska hjälpa människorna att få lugnt och fridfullt i deras hem igen. Sen efter en månad ungefär åker tv-teamet tillbaka för att se så att det har blivit "lugnt".

Om man ska tro på sånt här är såklart upp till var och en. Men jag kan ialla fall erkänna att jag tror på det... Allt som har med "oförklarliga" saker att göra har alltid intresserat mig. Jag väljer mycket hellre en skräckfilm innehållande "spöken" framför en med massa blod, knivar, äckliga monster osv. Mycket som gör att jag tror på det är för att jag faktiskt tror på att det finns något efter döden, jag tror inte direkt att själen bara försvinner ut i tomma intet och liksom inte finns mer... Svårt att förklara hur jag tänker men hoppas ni förstår endå. Jag tror på att varje människa har en såkallad "skyddsängel" och jag tror på att det faktiskt finns de som har förmågan att kunna kommunicera med de döda.
Jag har aldrig själv varit med om något speciellt "skrämmande" från den andra sidan men jag var en gång med om en sak som gav mig någon sorts bekräftelse om att det faktiskt finns... Andra har också berättat för mig om saker de upplevt och jag har även sett bevis på det. Jag väntar bara på den dagen det faktiskt är min tur att bli rädd av att jag på riktigt verkligen upplever något, ser något med mina egna ögon. Kan låta konstigt men tycker bara det skulle vara otroligt spännande att ialla fall en gång i mitt liv få se något..Dock helst inte i mitt egna hem för då vet jag inte vad jag skulle göra.


Men för er som känner er intresserade, titta gärna på "Det Okända". Kommer på måndag-kvällar klockan 21.00 på kanal 7. Jag ser själv fram emot kvällens avsnitt :)

Kommentera gärna och berätta era åsikter förresten :) Alltid intressant att veta vad andra tycker om det här ämnet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0