17 December

Inte långt kvar till jul nu! Ser dock inte fram emot själva julhelgen så mycket detta året. Men visst är det väl mysigt.
Igår städade jag på mitt rum och fint blev de! Jag som inte brukar julpynta ställde ändå fram en tomte på mitt nattsuksbord. La också i nya röda sängkläder i sängen för att det ska bli lite juligare. Asså jag har inte fått den där julkänslan än, kan det bero på att vi inte har någon snö? I don't know. Tycker allt det kan ta och komma lite snö nu.
Idag ska jag ägna dagen åt att tvätta upp en hel dröse av mina kläder, sen ikväll ska jag hem till Linda och äta tacos och bara ha det trevligt :)

Bjuder på en bild från förra årets julafton då jag fick ställa upp som jultomte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0